
Ikke alt lukker ned i juli måned. Og i hvert fald holder vi fast ved det, som nu i mange år har været en fast tradition, nemlig at invitere alle, der har tid og lyst til at deltage i Juli-café i Frejlev Kirkecenter
onsdag 22. juli kl. 10.00 – 11.30. Vi mødes omkring kaffe og rundstykker – plus lidt mere.
Vær også opmærksom på, at menighedsrådet efter gudstjenesten
søndag 26. juli er vært ved en let frokost i henholdsvis kirkecenter og sognegård.




